29 februari, 2012

VÅRTECKEN.

Vilket underbart väder det varit idag. Vi kanske inte kan kalla det vår ännu men det känns verkligen som att den är på gång. Vårtecken finns det gott om även i bloggsfären. Jag har spanat in snyggt i rosa och gult, beundrat den första fikan i vårsolen samt beskådat vackra små växande ekollonträd i pastelliga krukor. Allt detta gör att det känns mycket hoppfullt. Våren är nära och "pirret" har börjat. Jag är redo!




Väskan innehåller lite vårnytt. Solglasögonen från GUCCI köpte jag på flygplatsen i Bangkok i höstas när vi var på väg hem. De kändes så rätt där nere i värmen, men jag tänkte inte riktigt på att hemma väntade december och vintermörker. Nu kan de börja användas. Premiär! 

Fina Braided goldarmbanden från Lilla U samt nya skrivboken från Bookbinders Design går i färgerna orange och gult. Gillar färg. Sedan lite pastell och guld. Gloss Booster från Oriflame Cosmetics samt parfym från GUCCI. 

Och föresten, ni har väl inte missat att det pågår tävling inne hos Lilla U där vinsten är just Braided goldarmband. Vårtjut för det! ;)

8 kommentarer:

  1. 9 plusgrader visade termometern ikväll vid åtta,då jag var på väg hem från kvällens biobesök. Våren är kommen till Skåne.
    Snygga brillor!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om jag inte misstar mig så provade jag dessa glasögon i brunt när vi var i Thailand sist på flygplatsen. Jag blev dock snål och la tillbaka dem. Jag slarvar ju bort så många solisar.

    Armbanden är så fina speciellt det gula ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket härligt, vårigt inlägg! Jag är också redo! Vilka snygga glasögon och armbandet är ju bara såå fint!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den fina dagen som du och många andra skriver om, den gick förbi mig fullständigt. Så sorgligt. Att jobba från tidig morgon till sen kväll gör att man får noll koll på vad som pågår utanför arbetsplatsen.... Hoppas helgen ska bli fin. Jag vill ha sol på min kind.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Underbart!!
    Och tack för den fina kommentaren hos mig.
    Trevlig helg i vårsolen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt, Härligt - snygga solisar!

    Armbanden från Lilla U MÅSTE jag titta närmare på,
    så söta!

    Njut helgen/Åsa

    SvaraRadera
  7. Vad härligt med lite färg och armbanden är ju fantastiska :) Vad fint ni fått det i ert tv-rum, förstår verkligen att ni gillar bordet, så vackert,
    Malin

    SvaraRadera