27 mars, 2012

PIMPA KLOCKAN.

Det här med bling på armen. Jag är fortfarande inne på guld och letar efter den perfekta guldklockan. En look som jag faller mycket för just nu är klockor på armen i kombination med fina armband. Inte bara ett, det måste vara flera. Att 'pimpa' klockan i massor helt enkelt!



Det finns några kandidater på klocktoppen, som den här eller den här. Sedan kan man ju drömma om en Rolex. Gulp. Tänk hur många varv runt jorden man kan resa för priset av den! Så det stannar vid en dröm, det viktigaste är ju bara att det blir fint 'pimp' där på armen!


Bildkällor; 1,2,3 4

8 kommentarer:

  1. Så snygga bilder- vill ha;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå det är så snyggt men blir så irriterad när jag provat att ha både armband och klocka. Älskar min Triwa klocka, den väger inget. Är inte ens trött i handleden som jag kan bli när jag burit någon av mina andra klockor.
    Lycka till med guldet.
    Anita

    SvaraRadera
  3. Åh, gillar särskilt den översta bilden! Coolt. Michel kors brukar ha fina tycker jag men vet inte om de har nån i guld. Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, klickade först nu på dina länkar och såg just att du redan hittat en fin MK. I guld och allt. Gillar massor.

    SvaraRadera
  5. Men hörrö! Dags att köpa den där klockan nu, hur länge har du inte längtat? Det är du värd, köp, köp.

    Blev väldigt super på gult nagellack nu...

    SvaraRadera
  6. Så snyggt på andra men inte på mig.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Alltså den där Rollen! O.M.G!
    Vad jag vill ha...

    Så läckra bilder.

    SvaraRadera